آزمایش داخلی بازی Diablo 4 در حال انجام است، توسعه به خوبی پیشرفت می کند

آزمایش داخلی بازی Diablo 4 در حال انجام است، توسعه به خوبی پیشرفت می کند

بر کسی پوشیده نیست که معرفی Diablo 4 در سال 2019 بسیار زودرس بود. بازی اکشن RPG مدتی است که در دست ساخت است و آشفتگی و جنجال‌های پشت صحنه در اکتیویژن بلیزارد کمکی به توسعه بازی نکرده است، مخصوصاً با جابجایی در موقعیت‌های پیشرو. اما اکنون به نظر می رسد که بازی در حال پیشرفت است.

 

اکتیویژن بلیزارد در گزارش مالی سه ماهه اخیر خود تأیید کرد که توسعه هم در Diablo 4 و هم Overwatch 2 "به خوبی در حال پیشرفت است". در واقع، به نظر می رسد که اولی به یک نقطه عطف تولید رسیده است، و اکنون در حال آزمایش داخلی در سراسر شرکت است.

 

البته، هنوز هیچ نشانه ای وجود ندارد که چه زمانی ممکن است بازی راه اندازی شود. در نوامبر سال گذشته، اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد که بازی Diablo 4 به تعویق افتاده است حتی اگر بازی در آن زمان پنجره راه اندازی نداشت.

 

اکتیویژن بلیزارد همچنین اعلام کرده است که Diablo Immortal در ژوئن امسال برای iOS و اندروید عرضه می شود، قبل از اینکه در اواخر سال برای رایانه های شخصی در نسخه بتای باز عرضه شود.

کلمات کلیدی :

Diablo 4

بازی pc

آیا شما این متن را پسندیدید ؟ جهت ثبت ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید .

نمایش ویدئو آزمایش داخلی بازی Diablo 4 در حال انجام است، توسعه به خوبی پیشرفت می کند

درباره نویسنده ادمین سایت

من شهروز سمیعی هستم . طراح و برنامه نویس سیستم های تحت وب و موسس وب سایت n30game.ir . به زبان asp.net به تکنولوژیهای dotnet core ، mvc و webform مسلط هستم . با سازمانهای بزرگی همچون ماموت ، ماموت تلکا ، ماموت وزنه ، مایان دیزل ، کودکس ، آیس پک و پنبه ریز در زمینه طراحی و توسعه وب سایت همکاری طولانی مدت داشته ام .

نظرات شما برای ما مهم است

جهت ثبت نظر ابتدا در سیستم ثبت نام کنید.

تعداد نظرات (0)

لینک کوتاه : n30game.ir/a/5adc

خبرنامه بازی ها

گالری